miercuri, 13 februarie 2008

Cuvant de bun venit

Prin luna aprilie a anului trecut am tinut o ora de dirigentie la unul din liceele de renume din Iasi. Dincolo de tema discutata am avut, insa, o surpriza legata de opiniile elevilor si profesorilor in ceea ce ma priveste. Impresiile lor, formate de modul in care ajunsesera sa ma cunoasca (in general din mass media) fusesera date peste cap de o ora de dialog direct si fara retineri. Mi s-a spus deschis ca "sunt altfel decat ... se vede la televizor". Opiniile si informarile plecate catre cetateni au suferit deseori modificari suficiente pentru a ma convinge ca trebuie sa existe si alte forme de comunicare care sa imi permita sa completez posibilitatile clasice, clarificind detalii atunci cand consider ca este cazul sa fie intelese mai bine.

Blog-ul meu este o poarta de comunicare directa catre dumneavoastra, fara deformari si cu posibilitatea de a fi chiar foarte aproape atunci cand programul zilnic nu ofera tuturor cetatenilor posibilitatea de a-si exprima doleantele sau opiniile. Temele din categoriile de discutii vor fi selectate saptamanal in functie de interesul dvs pentru un subiect anume selectabil sau chiar propus in mod direct. Comunicarea prin blog imi este utila evident ca prefect al Iasului pentru o mai facila si transparenta comunicare. Nu neglijez insa faptul ca expunerea publica intr-o functie cu o responsabilitate suficient de mare poate eroda si afecta imaginea persoanei din spatele functiei. Asa ca nu ma feresc de transparenta unor discutii firesti si libere.

Va multumesc pentru atentia acordata si va astept opiniile si intrebarile.

Niciun comentariu: